Re: Venkovní zásuvky

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 16 22:13:42 CEST 2020

Jejda, no asi je to tím, že nechci cpát kdeco bazarového do konfery,
někdy je to škoda.
Nedávno jsem dal našemu elektrikáři za připojení kabelu ke sklepu mojí
přítelkyně
takový modul co stojí v Bau cca 3500 a osazené ochranou a jističema...
no nic..... neměl jsem u sebe hotovost a z práce pro SVJ se to tak nějak
odvinulo...
Jindra Polívka