Re: Malé FM rádio

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Říjen 16 21:34:53 CEST 2020

Ty nejjednodušší musí dělat filtr hradly. Nejjednodušší součtový IR/FIR
filtr toho moc nepotřebuje. CPU jedna žere a možná to je moc tranzistoru
uvnitř.

Jinak občas koupíte i co se Vám zdá nemožné vyrobit. Přijde mi, že někde
asie či afrika ještě vyrábí z klasických tranzitoru či čipů ty
chrastítka. Vůbec mi to nedává logiku, ale asi tam je tak levná pracovní
síla, že se to pořád vyplatí.

Jirka

>>> http://jindra.sweb.cz/H/DSC_0435.JPG