Re: Malé FM rádio

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Říjen 16 20:44:20 CEST 2020

"lousknout" se musí ... . Pokud uvidím nový typ, co nemám, tak koupím,
lousknu, složím a dám do sbírky. Akorát ty moderní mají jen malý asfalt
... , to je nic moc. Před rokem ještě než bylo tohle šílenství, tak jsem
koupil aspoň jiné chrastítko na notebook li-ion aku 1860. Jinak mi dnes
uvnitř přijdou skoro stejný. Není tam pořádná sada tranzistorů, cívek,.. .

Jirka