COM port na remote desktop

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Říjen 16 11:51:45 CEST 2020

Dobrý den,

mám čtečku čárových kódů Zebra DS2278. Je v režimu emulace COM portu, na
lokálním počítači je nainstalován CDC driver od Zebry a čtečka se hlásí
jako COM5. Potud vše funguje.

V nastavení remote desktop jsem zaškrtl na kartě místní prostředky "porty"
tak, aby byl příslušný COM port vidět na remote desktop.

Pokud otevřu terminál na COM5 na remote počítači, vypisuje to vše co má,
tedy naskenovaný kód do terminálu.

Problém je, že některý software na vzdáleném počítači (konkrétně účetní
software Money S3) tu čtečku nevidí. COM port COM5 vidí, ale data
nepřijímá. Nechápu to, zvláště pokud to funguje v terminálu otevřeném na
vzdálené ploše normálně.

Terminál samozřejmě nenechávám otevřený před spuštěním toho MoneyS3 aby se
COM5 uvolnil.

Na remote i local je WIN10.

Řešil jsem s podporou Zebry i MoneyS3 a bohužel bezvýsledně. Pro Zebru je
to vyřešené protože to na vzdálené ploše do terminálu vypisuje správně (což
chápu, OK), v MoneyS3 vůbec neví, log to nemá takže netuším co se tam
děje...

Nenapadá Vás kde by mohl být problém? Případně nemáte někdo řešení pro
připojení čtečky ke vzdálené ploše v režimu COM?

Díky,

HP