Re: OT: Varná deska a trouba

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Pátek Říjen 16 09:19:32 CEST 2020

Děkuji za příspěvky.
Na základě doporučení a poučení  provedu tyto dodatečné úpravy.

K troubě přivedu více vzduchu dodatečnými otvory v bočních skříňkách.
Kabel povedu jinudy.

Ještě jednou děkuji všem za navedení správným směrem.

S pozdravem
F. K.