dvbt2

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 15 20:58:44 CEST 2020

Pre porovnanie
mam 15 prvkovu Yagi, POD strechou ( skridla), polozenu na kartonovej
krabici  a jednotranzistorovy predzosilovac,
vzdialenost 104 km
vysielac Brno Kojal

Ked som mal 2-tranzistorovy, tak signal vypadaval ( trvalo mi 2 hodiny, kym
som pochopil, ze prilis silny signal )
Ked som mal 1-tranzistorovy, ale bez napajania, tak sa obcas zasekaval -
rozsypaval na kocky.

Antena bola planovan na strechu, ale ked som ju nudzovo dal pod strechu na
vianoce pred 7 rokmi po prestahovani a islo to, tak k premiestneniu na
strechu uz nedoslo.

Skontrolujte, pripadne kondenzatory v zdroji prijimaca - mal som jedne
taky, ktory isiel 10min az 2 hod a potom vsetko vypadlo skoro na nulu. Po
vypnuti, chvilu vychladnuti a zapnuti sa zasa chytilo a islo nejaky cas.

Dodo

št 15. 10. 2020 o 19:31 Fanda Kopriva <info na elektronikavyvoj.cz> napísal(a):