Re: Malé FM rádio

Čtvrtek Říjen 15 10:46:56 CEST 2020

Ten RDA5807 vypadá dobře. Citlivost 1,2-1,5uV z datasheetu asi dobrá, u
kvalitních tunerů se udávalo 1 a dokonce i 0,8 uV. Ale když v tom hned
vedle LNA zesilovače běží logické obvody, je to úspěch. Mám rádio Hama
(internet + FM) a tam je to FM tak odfláknuté, že tam ani na mono nic
pořádně nehraje. Taky jsem uvažoval, ten vstup v tom nějak předělat. Ale
nevím, jestli by se mi to povedlo napasovat na původní řízení. Koukám po
Silabsu SI4703
https://www.tme.eu/cz/details/si4703-c19-gm/integrovane-obvody-rtv-audio/silicon-labs/
ale ten má psanou ještě horší citlivost. Ale vzhledem k tomu, že mám u
antény zesilovač, to vlastně nemusím řešit.

Anděl