Malé FM rádio

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Čtvrtek Říjen 15 09:02:56 CEST 2020

Zdravím vospolok,

robím doma pre malú domček pre bábiky, on je to teda dom väčší ako ona 😊 a chcel by som jej tam namontovať rádijko, aby si ho mohla pustiť a ladiť. Nakoľko bývame pod vysielačom, tak zo signálom nieje problém, takže to nemusí byť super tuner. Malo by to byť maličké, jednoducho postaviteľné, bez cievok a zložitého oživovania a najlepšie s ladením na potenciometer. Nevie niekto napr. o stavebnici z aliexpressu alebo ebay? Čo som prešiel weby nič rozumné som nenašiel a hlavne, čo sa týka číny radšej by som dostal doporučenie, že niekto má ten produkt vyskúšaný a že to funguje. Voľakedy dávno som postavil FM tuner zo vstupnou jednotkou AR-A 2/77 str.59 (podľa obsahu ho ale nikdy nenájdete) hrá parádne do dnes, len je to veľká krabica a do toho domčeka by to nebolo ono. 😊

Ďakujem za odpovede.

Robo