Re: Mobilní operátor - detekce typu telefonu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 14 22:35:30 CEST 2020

Je v tom BO**EL. Ja mam od vodafonu servisni telefon a protoze ho zapinam
jen sporadicky ( dnes dopoledne )
tak mi nejspis z duvodu nedoruceni poslali dalsi. Takze prisly dve za sebou.

Na firemni o2 taky nic, ale pro jistotu poslal pozadavek ( narizeni) na
instalaci zamestnavatel.
Tak to tam mam nainstalovane.
E-rouska mi sezrala za den 9,11 mAh z baterie, stahla 765kB dat a odeslal
59,9kB
Za posledni 3 hodiny bylo vyuzito 338kB pameti ..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>