Re: Mobilní operátor - detekce typu telefonu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 14 22:25:57 CEST 2020

Myslím, že to taková sranda nebude.  IMEI byva v telefonu na nekolika
mistech, je verifikovane i pri behu telefonu.
Minimalne bude treba menit nejaky HW, je to v nejake PROMce vypalene
natvrdo. Prave aby to neslo zmenit.
V nekterych chytrych telefonech to je skoro nemozne, u nekterych "HUAWEI"
starsich smartphonu  to slo naklikat po konzole.
https://device-wiki.com/cs/zmna-imei-na-3g-4g-modemu-huawei-pokyny-krok-za.html
 Dalsi vec je , ze pro  4G sit muze mit telefon jeste identifikaci pomoci
MEID (od nejake doby nahrazuje ESN).
..... ono je to vsechno dnes trochu komplikovanejsi tim, jak je v telefonu
nekolik transceivru pro ruzna pasma, sluzby...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>