Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Říjen 12 07:53:22 CEST 2020

Zdravim,
ja si s tim zacal taky hrat pred par dny kvuli upravam licencni politiky
Fuson 360. Tutorialy na YT jsem sice nasel (jak jinak :-D), ale kvalita je
(jak to na YT byva) ruzna, vetsinou odpadni, obcas najdu perlu, ale ta
bohuzel nebyva soucasti nejake ucelene serie :(
Nemate nekdo kanal s ucelenym a kvalitnim obsahem na toto tema? Byt to od
nekoho 3D tiskaciho byloby vyhodou (ale ne nutnosti rozhodne)
BR,
Marek