V čem kreslíte pro 3D tisk?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Říjen 11 16:33:23 CEST 2020

Zdravím!
Vypršela mi učitelská licence Inventoru a ta obnovená už nefungovala na verzi 2017, kterou jsem doposud měl. Tak jsem si nainstaloval 2021, funguje a memám s tím faktický problém.

Když jsem ale zjistil, že (osekaná o většinu knihoven součástí) ta instalace zabírá kolem 20GB na disku a já v tom kreslím jen pár základních geometrických tvarů pro primitivní 3D tiskové součástky, protočily se mi panenky. Doporučíte nějaké menší myšoidní (nikoliv tedy OpenSCAD) kreslítko? Nejraději v Inventoru kreslím stylem obrys + extrudování, takže bych uvítal, aby to v tom navrženém šlo taky.

Díky za tipy

Jakub Šerých