JLC

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Říjen 9 20:57:55 CEST 2020

Tak záleží na úhlu pohledu, pro mne to je celkem velká zakázka.

Ta doprava bylo DHL, tam není problém, problém je v manipulaci, kterou
se zásilkou odesílatel dělal.

A hlavně mi přijde takové dost smutné, že jako kompenzaci nabízejí 85%,
takže když si trochu připlatím, tak si budu moci tu zásilku znovu objednat.