Re: Výroba vysokoohmového sluchátka

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Říjen 9 11:35:04 CEST 2020

Já velmi fandím výrobě či opravě čehokoliv a tvrzení, že něco tzv.
nejde, považuji za výzvu.

Nicméně tohle je možná už trochu "za hranou". Uvědomte si, že musíte
vytvořit celý magnetický ovod včetně permanentního magnetu, s malinkou
definovanou mezerou mezi membránou a pólovými nástavci, dvěma stejnými
cívkami a membrána musí mít ozvučnici (tvořenou krytem s dírkami).

Na membránu potřebujete ocelovou planžetu tl. cca 0,15 mm (právě osobně
změřeno). To je zdánlivě ten nejmenší problém - viz např.
https://www.mepac-eshop.cz/cs/sire-50mm-172 . Jenže musí být rovná a ty
planžety se obvykle prodávají ve svitku...

Pokud chcete demonstrativně vyrobit 1 kus, tak by to třeba nějak šlo.
Pokud víc (preference použití), asi bych zkusil bazary, občas tam taková
sluchátka jsou.

https://imgur.com/YguwKSY (vyštípnutou část krytu budu muset opravit)

--
Jirka