RE: jaké Pojištění odpovědnosti?

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pátek Říjen 9 01:13:10 CEST 2020

Dobrý den,

hodně záleží, jestli to má být pojištění při výkonu činnosti (na IČ) nebo osobní pojistka na blbost. Podle toho se pak znatelně liší i cena, od pár stovek po tisíce.

M.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of JAROSLAV LUKEŠ
Sent: Friday, October 9, 2020 12:41 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: jaké Pojištění odpovědnosti?

Dobrý den,

zjistil jsem, že ho díky o pár týdnů později zaplacené pojistce už hooodně dlouho nemám a měl bych mít.

V nabídkách se neorientuji, je tam spousta pojmů, háčků a výjimek, kterým nerozumím a mozek je odmítá zpracovat. Které byste mi doporučili?

Základní údaje: věk >50, řízení služebního auta, v případě průseru raději minimální spoluúčast.