Re: Regulátor asynchronního ovládaný rs485

Čtvrtek Říjen 8 21:53:31 CEST 2020

Jo, DC/DC měnič jsem taky vyvíjel a ne jeden. Někdy jsou potřeba
parametry úplně mimo to, co se vyrábí. V jedné aplikaci mám měnič 12/5V
10mA, který bere proud naprázdno cca 0,5 mA. Nejmenší komerčně vyráběné
měniče mají snad 0,5W a alespoň u těch, co jsem měřil, byl klidový proud
podstatně vyšší. Pak jsem zase potřeboval  měnič k modulu, který
galvanicky odděluje rozhraní C2 (programovadlo k malým Silabsům). Tam mi
sice nezáleží na proudu naprázdno, nebo na účinnosti, ale s vazbní
kapacitou vstup/výstup jsem se dostal na 3 pF. Mezi vstupem a výstupem
je ADuM1301 a trafo měniče. Takže někdy je potřeba i takovou věc vyvíjet.

Anděl