Bezdratove nabijeni+komunikace

Čtvrtek Říjen 8 10:58:26 CEST 2020

Diky za info, rezonanci pouziva vysilaci civka, prijimaci, nebo obe? To
by se ale asi tezko frekvencne shodly.
Ucinnost neni moc dulezita, pro vysilac je vykonu dost, prijimac ma jen
dostat par radku textu a zobrazit na e-ink displeji, asi staci nejake
STM32 se spotrebou par desitek mA. Nevim ale zatim, jake jsou spotreby
tech displeju behem mazani/kresleni?