Re: OT: nedělní matematické okénko

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Říjen 8 10:14:57 CEST 2020

Tak ono i vtom excelu je to matouci. ja uz si kdysi zvyknul davat zavorky
vsude az si delali ze mne srandu.
Jen pro ukazku co stim dela excel
=power(-4;2) suse  napise 16
kdyz pouzijete =-4^2 tak take 16
pokud pouzijete vypocet y=300-4^2 tak vysype 284
pokud to otocime y=-4^2+300 tak vysype 316

Takze zavorky jsou nutnost.

čt 8. 10. 2020 v 9:10 odesílatel Slavomir Skopalik <skopalik na elektlabs.cz>