Re: OT: nedělní matematické okénko

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Říjen 7 19:05:03 CEST 2020

Podle meho nazoru, unarni minus je soucast zapisu cisla.

Pro zajimavost:

1e3^2  vs 1000^2

Vice zde:

https://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_operations#Unary_minus_sign

Nicmene, zvlaste v programovani je vysledek poplatny jazyku.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.cz/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158