Re: OT: nedělní matematické okénko

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Středa Říjen 7 12:37:17 CEST 2020

Tak to já jsem byl na ČVUT FEL ještě o rok dřív (1971 až 1976) a tenkrát pro nás průmyslováky udělali čtrnáctidenní prázdninový kurz matematiky. Abychom se dorovnali. A bylo to určitě dobré, protože i tak na matiku spousta lidí v prváku skončila.
Kromě dovzdělání se v matice to mělo asi nezamýšlený efek i v jiné oblasti. Ubytováni jsme byli na Strahově na jedničce, což byla dívčí kolej. Jenže nikoho nenapadlo říct nebo spíš dát cedulky, že sprchy na jedné straně chodby jsou dívčí a ty na druhé straně chlapecké.
Jirka