Re: Regulátor asynchronního ovládaný rs485

Úterý Říjen 6 15:21:19 CEST 2020

No ono hlavně pro řízení otáček asynchronního motoru je asi ten měnič
nejúčinnější volba a hlavně když už má tu komunikaci - tedy celé to
koupíte hotové. Když to budete řídit napětím (sériovým odporem),
zvednete skluz motoru a půjde vám většina výkonu do ztrát.
Anděl