RE: [OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Pondělí Říjen 5 17:21:57 CEST 2020

Taky mame centralni vysavac, cca 10let a za me super. Mame Electrolux Beam. Vydrzi vysavace pomaha i to ze odsavany vzduch nejde přes motor a tak netrpi loziska a uhliky.
Rozvody jsem si delal sam, zasuvky cca 3 na kazde patro + sterbina pod linkou a zasuvka u parkovaciho stani na vysavani auta.
Jsou na to nejake lepsi trubky (mají vic vydrzet na odpadni) a kolena co mají vetsi radius. Kabel staci jen dvoulinka prubezne tahana s trubkou.
Jednotka je v nevytapene „kulne“. Bezsackovy provoz, vykon super. Nadobu naplnime tak 3x za rok.

Hadici mam jednu myslim 9m.

Na zacatku sezony s tim vysavam i drevenou terasu.

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Montag, 5. Oktober 2020 17:07
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Na centralni vysavac nedam dopustit.

V mem pripade jsem to delal sam ve starem rodinnem domku, takze to bylo dost skomplikovane delat pruchody mezi patry, pokoji, ... takze mam pouze po jedne zasuvce na patro a jednotku na chodbe. Takze v pripade vysavani je dost velky ramus, ale tech par minut se to da prezit.
Nemel jsem jinou moznost, sklep vlhky a garaz daleko.
Hadici mam 10m + 10m prodluzka ze stare hadice, takze obsahnu cely dum a dosahnu i do auta na dvorku.

Vrele doporucuji a hlavne v novem dome to lze pekne predem naplanovat

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: mailto:jan na galuszka.cz )