Re: [OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pondělí Říjen 5 16:46:42 CEST 2020

Pokud bych ještě někdy stavěl barák, tak určitě s centrálním vysavačem.
Mají ho dva moji sourozenci a nedají na něj dopustit (hlavně hezčí poloviny domácnosti).
Já stavěl dřív :-(

Už to ve vlákně zaznělo:
  - tiché. Je záhodno koupit lepší hadici, která má vnitřní stranu hladkou. Čistě vlnovcová může pískat.
  - čisté. Žádné starosti s N-násobnou filtrací, výfuk jde ven z baráku.
  - lehké. 10m hadice, kterou se vysaje celé patro od centrální zásuvky na patře váží 1,5kg.

"Lopatka", tj. vykopávací štěrbina pod kuchyňskou linkou se používala, už ne, mohu se zeptat proč.

Dá se bez problémů při stavbě udělat jen příprava (rozvody) a vlastní vysavač dokoupit podle dostupných peněz, pokud by bylo potřeba.

Tomáš