Re: [OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Říjen 5 15:42:41 CEST 2020

Dobry den,

ja mam znameho, ktory to ma v baraku naistalovane. Robila to firma, nie
svojpomocne. Vyhoda je, ze pani domaca nemusi tahat vysavac po schodoch,
je to tichsie ako bezny vysavac, pocut len prudenie vzduchu do hadice.
Okrem beznych zasuviek na hadicu maju pod kuchynskou linkou taku
otacaciu klapku. Odrobinky sa metlickou zmetu pred nu a ta ked sa
otvori, tak sa vysavac zapne a vcucne vsetky omrvinky. (Na obrazku
https://www.slaper.sk/images/rozvod.jpg "podlahova strbina")
Ked je tych zasuviek na hadicu na jedmon poschodi viacej, tak nemusi byt
ani dlha hadica.
Ak je barak uzky a vysoky, tak to je vyhodne. Ak by to bol dlhy prizemny
bungalow, tak tam to asi nieje az tak vyhodne.

Dalsia vychytavka je rura na spinave pradlo z hornej kupelne az dole do
pivnice, kde je kos na pradlo.

Richard Kaliciak