Re: [OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Říjen 5 15:14:18 CEST 2020

/No, vidím rozhodně výhodu, že člověk neřeší filtraci, protože výstupní
vzduch funí ven z baráku a další výhoda je ticho. Třetí je pro anti-eu
poťapance:/
> /S centrálními vysavači můžeme stále *vysávat maximální silou*. Na
> centrální vysavače se totiž nevztahují nová nařízení EU ohledně
> omezení maximálního výkonu vysavačů./
Ale vzhledem k tomu, že se instaluje málo těch "zásuvek" na podlaží, tak
se člověk netahá s vysavačem, ale dvacetimetrovou hadicí a tu taky musí
někam uklízet.
Taky jsem to ještě v provozu u nikoho neviděl.
J.