[OT] roboticky vysavac

Pondělí Říjen 5 09:10:03 CEST 2020

To už radši koupit dva, přilepit na ně nože a udělat bitku :-D

Já nechci hrát pacmana, ani nechci robovysavač, přišla s tím
přítelkyně (a zvířata jsou vlastně její), budeme se asi za měsíc
stěhovat a v novém bytě chce robovysavač. Přišla s nějakou reklamou,
kde je robovysavač s obrovskou slevou, snad ze 30 na 15 tisíc (= 15 je
běžná cena, resp. spíš tak 12-13, ale sleva je základní obchodní trik,
co platí na hejly).

No a na mě je, abych jí poradil, co koupit, protože jsem přece chlap,
technik a elektrikář. Nakonec, samotnýho by mě štvalo, když by koupila
bez rozmyslu nějakej krám, kterej by nakonec nedělal to, co má. I když
to bude platit ona.

P.K.