RE: OT: nedìlní matematické okénko

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Říjen 5 08:34:59 CEST 2020

Ja som raz cital v nejakej knihe (tusim od Herouta) kde sa pise: ak mate pochybnosti tak zatvorkovat, zatvorkovat, zatvorkovat.
Tak pouzivam pri programovani zatvorky niekedy aj ked netreba a mam pokoj

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Sunday, October 4, 2020 1:36 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: nedìlní matematické okénko

Inak, chcel som napisat, ze precedencia umocnenia pred scitanim/odcitanim plati aj v matematike, ale potom som si uvedomil, ze nejde o odcitanie. A tak som sa pozrel do wikipedie. A ajhla, wikipedia tvrdi, ze ano, aj v matematike ma mocnina prednost t.j. vysledok je 16, ale na druhej strane, existuje aj opacna precedencia v programovani...

https://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_operations#Unary_minus_sign

To, ze precedencia je vec ktora sa (subtilne ale vyznamne) meni medzi programovacimi jazykmi je znama vec. Ja osobne som zastanca pouzivania "zbytocnych" zatvoriek.

wek