Re: OT: nedělní matematické okénko

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Neděle Říjen 4 22:54:10 CEST 2020

a keď chcem výsledok celej operácie, tak dám ešte "="
keď bude na displaji -4, tak bude robiť druhú mocninu záporného čísla,
teda rovnako ako keby bol zápis (-4)
keď budete počítať 0-4^2 tak znamieko operácie rovnako zmizne po zadaní
čísla 4 a na zobrazenie výsledku je potrebné ešte stlačiť "=" a pre mňa
je zápis -4^2 rovnocenný s 0-4^2

test na staručkej CASIO fx-6300G, kde je zobrazený celý výraz je, -16,
rovnako "vedecké" z winXP aj win7 zobrazia -16, dokonca si v zápise
doplnia "úvodnú" nulu

robo

Dňa 4. 10. 2020 o 19:55 Petr Simek napísal(a):