[OT] roboticky vysavac

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Neděle Říjen 4 19:23:48 CEST 2020

Dne 4. 10. 2020 v 16:03 Pavel Kadečka napsal(a):
> Přátelé,
>
> doporučte robotický vysavač. Máme kočku a psa a podlaha bude hladká.
> Takže by to mělo mít kartáč na chlupy a mohlo by to mít nějaké
> vytírání a sušení? Nerozumím tomu.
>
> Přítelkyně by chtěla a já jí mám poradit, co koupit.
>
> Díky.
>
> P.K.

My jsme po dlouhém vybírání pořídili roborock s55. Zvažoval jsem i
zmiňovaný s5 max, ale přišlo mi to jako další nárůst ceny bez znatelného
přínosu (máme jen jedno podlaží, klasický byt).  Náš s55 má i vytírání,
ale samozřejmě vytírání vysavačem  a ruční vytírání mopem je nebetyčný
rozdíl. Vysavyč povrch jen navlhčí a v podstatě tak uklidí zbytkový
prach. Že by třeba vytřel nějaké zaschlé flerky, s tím nepočítejte.
Takže vytírání používáme relativně sporadicky.
Každopádně vytírání pro nás nebyla od začátku nějaká prioritní funkce,
tušili jsme, jak to bude. Takže za nás, maximální spokojenost. Pouštíme
tak 2-3x týdně při odchodu do práce, po návratu jen vysypeme prachovou
nádobku.
Pro úplnost, máme také hladké podlahy, žádná zvířata.

Martin M.