Re: OT: nedìlní matematické okénko

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Říjen 4 13:57:39 CEST 2020

No na mě tam kouká v obrázku ten posledni zlomek:

4^2 / 7 = 16/49

to bych si dovolil nesouhlasit ... Ještě že nemám a asi nebudu mít děti. Já
bych ty učitelky asi bil...

Franta
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 10. 2020 13:53:16
Předmět: Re: OT: nedìlní matematické okénko
"
Je to tak, pry se ucili, ze kdyz je to v zavorce, tak je vysledek kladny a
bez zavorky tak zaporny.
Jenomze  ja mu doma vysvetlil, ze druha mocnina je vzdy kladna, ze kdyz se
nasobi zaporne cislo zapornym je to kladne.

Ale ocividne je to spatne.

A jeste jsem dostal vynadano od manzelky, ze sem to synovi blbe vysvetlil..
:-(

	 Bez virů. www.avast.com

(#-wm-DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2)

ne 4. 10. 2020 v 13:39 odesílatel Jan Waclawek <konfera na efton.sk