Historie radiotechniky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 4 13:46:44 CEST 2020

Díky za knihu i video, super.

Co se týče srovnání s papírovou, tak tady musím souhlasit, protože nejde ctrl+F, navíc jakožto mohutnej sken je to těžkopádné a neumožňuje ani efektivní vizuální prohledávání.

PH

Od: balu
vyborna prilezitost vytiahnut z kniznice moju kopiu Hawkins electrical guide, vydanie 1927. Vo volume 8 je na stranach 2263-2338 kapitola Wireless telegraphy. Je tam par peknych obrazkov :-) Na rozdiel od pdf-ka stare knihy maju zvlastnu vonu, mam to velmi rad.
https://archive.org/details/hawkinselectrica08hawkuoft/page/2262/mode/2up
b.