Historie radiotechniky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 3 17:38:38 CEST 2020

Dobrý den všem,

Máme teď v DDM distanční kroužky, tak jsem začal vytvářet nějaké materiály. Prosím o kontrolu a připomínky. Je to ke kroužku elektronika pro pokročilé, doplňkový materiál k elektronkám, které probíráme na žádost jednoho člena. Je to primárně ilustrace k tomu, co u toho budu říkat.

http://dejvice.cz/edison/tmp/historie-rad.pdf

Na některých stránkách nejsou ilustrační obrázky, nenašel jsem např. historické schéma prvního zpětnovazebního přijímače, nebo prvního superhetu. Věděl by někdo?

Pak bych tam taky rád doplnil jednoelektronkovou radiostanici, která vyšla ve staré Amatérské radiotechnice. Při příjmu fungovala na superreakčním principu, byla pro tehdejší 3 VKV amatérská pásma a používala nějakou starou vojenskou, bateriovou elektronku. Můžete někdo poslat foto/link?

Díky,
PH