Ikea Ladda 2450

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 2 17:16:02 CEST 2020

Občas, ale jen velmi zřídka, se nějaká sada hodí. Ty lithiovky mají
velmi dlouhou životnost, takže můžou pár let s šuplíku ležet.
A výrobci často používají všechny možné rozměry.
Takže to beru tak, jako když má člověk doma sadu těsnění, protože
nikdy předem neví, jaké bude někde potřebovat.

Aspoň u nás jsem myslím vždy viděl, že prodávali tuhle všehochuť
a současně s tím za stejnou cenu i jednodruhové.

PL