Ikea Ladda 2450

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 2 17:11:29 CEST 2020

Já jsem ho jako technické bral a jsem za něho rád. Zpravodajskými servery
proběhla informace, že Ikea je tak zelená, že zruší jednorázovky a bude mít
jen akecy. Což mě zaujalo, v domnění, že bude nový zdroje levných baterek.
Proto mě ta cena trochu udivila.

Rozhodně to nebylo myšleno vůbec nijak negativně proti Vašemu sdělení.
Naopak, jak jsem říkal, jsem za něho rád.
Jestli to vyznělo nějak špatně (jak soudím z vyznění Vašeho postu), tak se
Vám omlouvám.

PL