[OT] Re: PIC MPLAB Assembler?

Pátek Říjen 2 12:21:56 CEST 2020

Na dotaz nemám odpověď, ale v dotazu byla klíčová slova, která mi připomněla, co
jsem zrovna nedávno zahlédl:

    http://hses.cz/soutez-robotiky/

    Memoriál Dany Tunkrové – sedmý ročník soutěže stavby a programování robotů

    Ve středu 12.6. na PedF MU Poříčí 31 v této soutěži utkali mladí programátoři
    H&S robotických systémů od 10 let. Letos poprvé byla v soutěži kategorie
    programování v assembleru. Na tento způsob programování se přechází s výběrem
    žáků již od 5. třídy ZŠ.

Musím přiznat, že mě to docela překvapilo. PIC assembler pro základku? Zdá se mi to
dost exotické... Nevíte o tom náhodou někdo něco víc?

D.O.