OT: E-ink (WAS:Re: Monitor na praci)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 2 11:46:57 CEST 2020

Když se najde někdo, kdo mi čtečku půjčí, klidně ji zkusím:-)

Zatím zkouším jen když v MHD nemám připravené vlastní čtení a mám sluneční brýle. Tzn. čtu, co si čtou jiní:-)

PH

Od: Jindrich Fucik
Dne 2.10.2020 v 10:58 Jindroush napsal(a):
> Nojo, ja si taky nemyslim, ze je to vhodne jako monitor.

Já si nemyslím, že je to "primární" monitor, ale jako sekundární na
čtení bych to chtěl

> <rant>
> Jinak s tema cteckama nesouhlasim (i kdyz je to jedine, co muzu delat),
> </rant>

Toto je problém který se jmenuje "kyselé hrozny". Svět se dělí na lidi,
kteří někdy použili e-paper čtečku knih a pak na ty, kteří si neustále
hledají důvody, proč jí nikdy použít nechtějí.
Ale to je spíš flame o ničem.