fleky na LCD

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 2 11:43:27 CEST 2020

Můžu se mýlit, ale vždycky jsem měl za to, že se jedná o průnik vzduchu do prostoru mezi elektrodami. Kapalina zůstane stejná, ale většina rozdílu napětí je pak na vzduchové vrstvě. Vzhledem k poměru permitivit 99+ %.

PH

Od: konference na vojtek.biz
Podobne kdysi vypadala moje kalkulacka sharp nez uplne zemrel display. Rikali jsme tomu, ze vytekl.
Predpokladam, ze doslo k naruseni struktury kryslalu at tepelne, chemicky ci casem. Tekuty krystal strati strukturu a s tim i schopnost orientovat se podle napeti. Vetsinou pak prejde do chovani tekute faze a prestane odrazet svetlo tamkam ma. Zkuste sin a to posvitit z uhlu laserem melo by ho to "sezrat"
Takze jsem Vam vlastne nepomohl ale alespon jsem se vykecal :)
 J.V.