fleky na LCD

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pátek Říjen 2 11:22:46 CEST 2020

Ahoj,
mám už leta na svém stařičkém Voltcraftu 7910 podobné
https://imgur.com/a/UJPo74l
Asi po prodělaném mrazu.
Je to jakoby výše, než jsou číslice.

Jednou jsem to celé rozebral a sklo vyndal a přitom ještě ulomil roh
displeje, takže teď ke všemu nejde jeden segment. Stejně jsem nic
nevyšpekuloval. Holt s tím budu žít dál. Zatím se to dramaticky
nerozšiřuje.
--
Zito