OT: E-ink (WAS:Re: Monitor na praci)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 2 10:46:59 CEST 2020

Aha, ČB, tak to je tak akorát na to čtení novin, co je na tý stránce vyfocený. Přesněji řečeno čtení skenu papírových novin:-)

Budoucnost E-ink vidím ve věcech, jako jsou wireless elektronické cenovky v obchodech, kde je zásadní výhoda v nulové spotřebě.

Výhoda u čteček padla, když se začaly dělat velké telefony, takže i lidé, kteří vidí o dost hůř než já, můžou pohodlně číst.

PH

Od: Marek Sembol
Dekuji. Bohuzel to presentacni video na tech strankach je tak znetvoreno komprimaci, ze z nej neni nic videt, skoda.
I kdybych si odmyslel (zatim) vysokou cenu a (zatim) malou velikost, stale by (pro mne) byla neprekonatelna prekazka absence barvy. I kdyz jsem zacinal programovat na monochromatickych 40x25 terminalech, tak v dnesni dobe uz k efektivni praci vyzaduji napr. syntax highlight. Stejne tak v (mem) logu jsem si zvykl hlasky kontextove obarvovat. Priklady by se daly mnozit.
Stejne tak napr. pro navrh DPS ci tvoreni nejakeho 3D modelu pro tiskarnu (oboji pouze naprosto amatersky) - absence alespon 256 barev mi prijde silne limitujici az znemoznujici praci.
Takze za mne asi ne a nejspis by na tom nic nezmenilo ani to, dkybych ho mel nejakou dobu na stole. Podotykam, ze jsem velky fanda teto technologie, svoji prvni ctecku Sony 505 jsem mel jeste nez v Evrope o nejakem Kindlu nekdo poradne slysel. I mimo ctecky mne napada ohromne mnozstvi uzitecnych pouziti. Ale na praci u pocitace - jen velmi okrajove
BR,
Marek