Tajomna suciastka

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 1 17:26:05 CEST 2020

Ano, prevodnik je to na prvy pohlad. Ci single-slope alebo multi-slope
sa da poznat az podla riadiacich priebehov. Ale kedze integracny
kondik ma 200nF (dobre vidim?) tak to skor vyzera na SS, resp. SS
runup a kedze nevidim zvysok prudovych zdrojov do integratora tak
mooozno MS rundown. MS runup mava vacsinou mensi kondik (radovo
jednotky nF).

Feritove jadierko by to mohlo byt, ale to zapojenie je tam take divne.
Na switch mi to velmi nepripada, lebo by to... bolo zapojene tak nejak divno.
Tie zahadne suciastky su oznacene P1 a P3. Kde je P2? Nie je niekde aj P4?

Vsimni si, ze v tom integratore je jedna noha tej tajomnej suciastky
mimo guard ringu invertujuceho vstupu integratora a je pripojena k
vystupu integratora cez ten paralelny RC clen (!?) na prvy pohlad som
myslel ze je to kompenzacia dielektrickej absorbpcie, ale asi nie.

Ukaz vacsiu cast schemy, ak mozes. Ak uz nic ine, aspon sa poucime.
A este taka asi blba otazka - ale rozpisku suciastkok nemas? Fotku plosaku?

št 1. 10. 2020 o 15:24 Richard Kaliciak <hw.kaliciak na stonline.sk> napísal(a):