Re: Číňan to zmáknul :-)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 1 16:07:44 CEST 2020

Tohle ale není ten případ.
Rozebíralo se to tu snad 100x. Číňan pouze použil Belgickou poštu pro
doručení. Přišlo to z Belgie, ale jako neproclené.

Já jsem teď ale narazil na jiný problém u JLC. koupil jsem si dopravu
EuroPacket a to znamená, že to šlo jako velká krabice všech evropských
zakázek s DHL do německa.
https://www.dhl.com/en/express/tracking.html?AWB=9158372193&brand=DHL
tam to někdo proclil, rozbalil a odeslal po jedné s Deuche post na mou
adresu:
https://www.dhl.de/en/privatkunden.html?piececode=CD092512391DE
Ale ta druhá zásilka se tak nějak zasekla a nechce mi dorazit.

:(