Tajomna suciastka

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Říjen 1 15:20:30 CEST 2020

mam k tomu dve strany dokumentacie, kde popisuju, ze je to AD prevodnik
a ze ma 18 bitov :-)

Uz som tam rozoznal vstup od meraneho napatia, invertor meraneho
napatia, a asi dva rozsahy referencie. To by davalo zmysel pri tom
multislope.

Integracny kondenzator je C33 az C35, vybija sa cez FET E9, nabija cez
tu divnu suciastku. Som cim dalej tym viac zvedavy co to je. Skoro by
som povedal, ze rychly a kvalitny spinac, ale ma to divne zapojenie a
vyzera, ze len 4 vyvody...

b.