Monitor na praci

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Čtvrtek Říjen 1 12:45:29 CEST 2020

Já mám na stole celkem čerstvě (2 měsíce) 43" 4K od Dellu s dokovacím manažerem a stejně v práci používám další 21" nastojato a primární obrazovku notebooku, takže plocha celkem 6x FullHD :-)

Ten 4K monitor umí rozdělit obrazovku pro více zdrojů (2-4 počítače), takže lze pracovat na služebním i zákaznickém notebooku najednou, což jsem tento rok dost využíval. Nebo IDE zobrazí několik zdrojáků vedle sebe, pro srovnání úplná paráda.

Pro mě je obrovskou výhodou velké vertikální rozlišení kvůli editaci zdrojáků a debuggování - pokud IDE zaplní půl obrazovky lištami a watch okny, registry apod., na normální zdrojový kód nezbývá místo. Navíc se na ploše toulají datasheety k periferiím, terminálová okna, příp. browser, Outlook...

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of as5sgm na gmail.com
Sent: Wednesday, September 30, 2020 10:38 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Monitor na praci

Rozumiem, preto pisem, odporucam vyskusat. nie kazdemu to sedi.

dlhe roky som pouzival dva 24" monitory ale ultrawide mi vyhovuje najviac hlavne moznost ukotvit si programi a skalovat velkost programov na jednej obrazovke, takze v jednom okne mam plnohodnotny vypis z konzoly, vs code, a este k tomu simulator zariadenia.

ak chcem kecat tak len prepnem workspace v ubuntu, kde mam uplne inu sadu nastrojov znova na jednom okne, email, teams, web

a na tretom workspace mam zase inu sadu nastrojov

Miro