Monitor na praci

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Říjen 1 07:05:36 CEST 2020

Ono asi hodne zalezi na druhu prace. Na programovani mam v praci 2x24"HD a
je to plne vyhovujici. Doma jsem si poridil 29" 21:9 (wide) a bylo to
super. Puvodni zamer byl poridit k nemu 24" (stejne vysoky obraz), ale
nakonec to skoncilo na 29" HD. V tech mych rozmerech a pro
programovani jsem 4K neocenil...
BR,
Marek