Terminologia: Roztrhanie diplomu

balu balu na k-net.fr
Pondělí Listopad 30 22:48:49 CET 2020

sme to riesili na Patronke. Prave ty si navrhol, ze tak ako sa robia
statnice pred komisiou, by mala byt podobna oficialna akcia, kde po
preukazani dlhodobej profesionalnej neschopnosti pred komisiou oficialne
roztrhas svoj diplom. Vymyslel sa tam na to aj velmi dobry nazov, ktory
si uz bohuzial nepamatam :-)

b.