RE: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Listopad 30 21:37:02 CET 2020

Jednoznacne AMD,
Pomer cena vykon je jinde. Kdyz date trochu penez do vicekanalove pameti a disk na NVM je to fofr. A to uz vubec nemluvim o mnozstvi der do zeleza. Ne, ze by AMD zadne nemelo, ale ma jich o dost mene.
Jen pozor pokud pouzivate linux je potreba se trochu podivat po podporovanem HW. Ja jsem treba na NB valcil s grafikou (mam integrovanou Vega 8 ) a sitovkou.
Je to hodne o distribuci.  Momentalne uz mam vsechno OK a za cenu, kde bych u Intelu mel tak mozna drzacek na kafe :) I kdyz nutno uznat ted uz I to AMD pritopilo na cenach. Ono se neni co divit.
Zase abych Vas nedesil neni to jak byvalo, ze linux na AMD byval problematicky. Vetšina lidi dnes uz vubec nenarazí na problém.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, November 30, 2020 3:07 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nove PC - [Bolo Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?]

[preposielam]

Dobry den,

nemate nahodou problem SMR vs. CMR disk? Mal som v pocitaci SMR a isiel mi velmi pomaly...

No ale este by som sa rad spytat, ze co je dnes vhodne kupit ako nove PC, i5+32GB alebo i7+16GB, ist do i5,7-10xxx? Grafika mi staci UHD630.
Alebo ist do niecoho od AMD? Je to na take to domace bastlenie KiCad, Mplabx a LibreOffice a tak. A aby to vydrzalo aspon 7-10 rokov.

A.

Otázka na používateľov Fusion 360:

Ako dlho vám prosím trvá prvé spustenie programu Fusion 360 po štarte Windows ?

V mojom prípade je to 5 až 6 minút (prvé spustenie, W10, 16GB RAM).

Ďakujem

P.