Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 30 19:33:20 CET 2020

Evidentne je nejvetsi cekacka prave na data z disku.  Klasicky SSD na SATA
ksande je zhruba 4x pomalejsi nez NVMe SATA.
Takze realne to cca odpovica.   Pocitam, ze prace uz je po nastartovani v
pohode vsude a dal js to relativne nenarocne...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 30. 11. 2020 v 18:42 odesílatel Ondřej Kozumplík <kozond.konf na gmail.com>