OT Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Listopad 29 16:43:03 CET 2020

Pro sazbu se snad OF ani nepoužívá. No, už v tom nejsem kovanej tak se
možná pletu a novější
OF více jak 2007 to třeba umí, ale myslím si že ne :-)
OF2007 mi pod desítkama na běžné používání jede v pohodě.
A nahradím ho bez probémů, jen moje srdcovka Excel by mne bolela.
J. Polívka