Re: Zkušenosti s páječkou

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Listopad 29 12:07:57 CET 2020

Dobrý den

Několik let  vozím v kufru pájku z:
https://www.hotair.cz/detail/pajeni/prenosne/mikropajka-rady-ds-cxg-ds-90-s-vykonem-90w.html
Jsem s ní spokojen. Už s sebou nemusím tahat žádnou velkou krabici.Pájí
se s ní dobře akorát by to chtělo lepší oči: :( Přívodní kabel má
třížilový silikonový velmi dobře ohebný. Akorát jí ped týdnem odešla SMD
dioda na elektronice uvnitř. Zatím jsem se nedostal k tomu ji vyměnit
ale asi to nebude problém. Rozdělat se dá bez problémů.

S.P.