Zase STM32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 29 11:57:12 CET 2020

> 1. Jak udìlat, aby program bìžel i po disconnect?

Co je disconnect, a v com sa prejavuje nebezanie programu?

> 2. Nedaøí se mi zprovoznit PWM. Byla by nìjaká ukázka, nejlépe pro TIM3?

Jasne, v Cube mas vzor, napr.
https://github.com/STMicroelectronics/STM32CubeF0/tree/master/Projects/STM32F0308-Discovery/Examples/TIM/TIM_PWMOutput

Alebo, ak by si to chcel robit ako dospely programator, tak
- povolis hodiny pre GPIO v RCC pre zvoleny pin
- povolis hodiny pre TIM3 v RCC
- v GPIOx_MODER nastavis zvoleny pin na AF (Alternative Function)
- v GPIOx_AFRx pre zvoleny pin nastavis potrebne cislo AF podla tabulky v
datasheete (DS)
- do TIM3_ARR das hodnotu potrebnu pre zvolenu periodu (ak by nestacil
rozsah, treba pouzit prescaler, ale ten sa aktivuje az po prvom Update -
pre obycajne PWM si netreba lamat hlavu, proste prva perioda bude kratsia)
- do TIM3_CCRx das hodnotu zodpovedajucu plneniu (duty cycle) PWM
- v TIM3_CCMRx nastavis PWM1 alebo PWM mod, ostatne polia mozes nechat tak
ako su po resete
- v TIM3_CCER povolis prislusny kanal
- v TIM3_CR1 nastavis CEN na 1 aby si zapol pocitadlo

wek